New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

29 Mac 2010

Tahniah Sayang.... Ada Hikmah Di Sebalik Kepercayaan Ini!


Assalamualaikum.....

Baru hari ni berkesempatan nak mencatat sesuatu di blog kesayangan saya ni. Ada yang kata Mama Moden dah lupakan blog sebab asyik bermuka buku...

Hehehehe... Mana mungkin saya lupakan blog kesayangan saya ni... Cuma dengan bermacam hal yang berlaku, saya sekadar mencatat sesuatu di ruang catatan, tapi tidak saya postkan... Sekadar meluahkan apa yang saya rasa, lalui & alami dan akhirnya saya biarkan ia tersimpan diruang draf. Mana boleh semua nak kongsi, tupun dah banyak yang saya kongsikan bersama peminat blog Mama Moden ni.. (perasan, ada ke peminat)!

Dikesempatan yang agak terlewat ini, saya nak rakamkan ucapan tahniah pada suami saya kerana telah diberi kepercayaan oleh ibu bapa & guru2 SMKA(p) Al Mashoor kerana telah melantik beliau sebagai YDP PIBG sekolah tersebut, melalui mesyuarat yang telah diadakan pada 27 Mac 2010 yang baru lalu.

Kami hadir dengan saya sebagai AJK, tetapi berakhir dengan pertukaran kedudukan selepas berakhirnya mesyuarat. Walaupun masih ada yang melantik saya sebagai AJK untuk sessi ini saya menolak kerana tidak mahu ada kroni dalam pertubuhan itu. Cukuplah seorang waris saja mewakili. Beri peluang pada waris yang lain pula.

Semoga dengan perlantikan yang amat besar disebuah sekolah agama yang berprestij ini, beliau akan dapat menjalankan amanah & kepercayaan yang diberi dengan penuh komitmen. Tentu ada hikmah disebalik semua ini....



1 ulasan:

Kakcik Seroja berkata...

Alhamdulillah.. semoga terus melangkah gagah dan yakin dalam mengharungi arus kehidupan..