New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

12 Julai 2009

" Basmi PPSMI Demi Masa Depan Pelajar "

Assalamualaikum.....

Rasa Sayang  di RTM..... jangan maraaa aaaa

Ahli panel forum basmi PPSMI

jeng....jeng....jeng....

sebenarnya nak tunjuk gambar2 dibawah ni....

pandai betul Rasa Sayang ambil posisi

masa ni jenuh baba  dok jerit depan tv, senyum2

hah... camtu ler senyum, bukan senang nak masuk tv
hehehe macam faham2 jer semua kat rumah jerit2 suruh tengok depan...
ingat senang ke nak ambik gambar dalam tv...

8 ulasan:

azlanlin berkata...

Bukan senang nak dapatkan peluang sebegitu..tak gitu cikgu?

Kena pulak yang ada dalam paparan tv tu ada kaitan dgn kita..ermm, suka tak terhingga kan?

TAHNIAH utk semua keluarga... syiok juga ada yang dok senyum2..macam tau2 jer...

F.Aminurrashidd berkata...

Salam mama.. hahahaha~ saya tak dapat pergi RTM. tak sangka Ain yang pergi dapat masuk Tv.

maiyah berkata...

wah.. seronoknya

MaMa MoDeN berkata...

to azlanlin..
hehehe memang best dpt msuk tv...
jenuh kami sekeluarga dok tungguuuuu jer bila tpapar kat skrin tv nak ambik gambar tata.

jenuh baba dia dok bg arahan, ada yg dia dgr ada tak... heheheh kebetulan jer bila baba cakap dia buat. dia dok dlm tv mana dgr..

MaMa MoDeN berkata...

to fawiz:
ain tak tau ni mama post dah dlm blog siaran ni...

baba dah tak sabar suruh mama boh post pic anak dia masuk tv, hehehe.

kalau ain tak suka, baba dia ler jawabkan!....

ain fathihah berkata...

waa!!!

glemer I

haha

Tanpa Nama berkata...

TV kerajaan ke TV pas ni?



Errr.Pas ada TV ke? Cakap Inggeris pun tak reti!

MaMa MoDeN berkata...

salam
siapa tanpa nama ni yer?

pas ada tv, sila layari WebTV pas.

tapi sayang pmohonan nak luluskan saiaran tvpas di saluran tv tak diluluskan kerajaan pusat...

harap lain kali kalau nak hantar komen, sila kenalkan diri yer....

mama ni penyokong&pernah mjadi pdokong pas yg kuat dahulu, mama juga pnyokong yg bsikap terbuka.

kwan2 mama bukan sahaja pas, tapi dgn org umno pun mama kawan....