New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

29 November 2009

Selamat Ulangtahun Kelahiran Anakku....

Assalamualaikum.....

Selamat Ulangtahun kelahiran ke 12 buat anak ke 5 saya, Nurul Atiqah Farhani. Ketika mengandungkan Kak Cik berlaku peristiwa yang  amat tragis dalam rumahtangga saya. Mujurlah hadirnya Kak Cik didalam rahim saya ketika itu menyelamatkan segalanya.

Sejak itu saya bertekad, akan terus berkorban apa saja, menjadi lilin menerangi yang lain walau apapun yang berlaku akan saya pertahankan kebahagiaan keluarga saya.

Saya akan cuba tidak memberatkan hal2 remeh. Bagi saya kebahagian keluarga saya amatlah penting.

Doa & harapan saya semoga Kak Cik akan berjaya dunia akhirat. Semoga dia dapat sekolah yang baik selepas UPSR baru ni.


majlis birthday Kak Cik sudah diraikan awal bersama birthday Angah, Kak Uda & Kakak baru2 ni... senang, jimat belanja & masa.... yang penting kami dapat berkumpul bersama2 sempena cuti sekolah ni....

2 ulasan:

ZOOL@TOD berkata...

meriahnya... birthday ramai-ramai.

MaMa MoDeN berkata...

salam zool,
kebetulan smua ada dirumah, bday depa berdekatan so mama raikan sekali...

tak ada apapun, sekadar makan2 bsama anak2.

smoga mereka akan slalu gembira mjadi anak2 kami..