New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

08 September 2009

Jom Berbuka Puasa Bersama...

Assalamualaikum.....


Salam sejahtera semua ahli Bloggers Penang, sekarang kita berada dibulan Ramadan Al - Mubarak dan kita semua telah melangkau masuk kedalam pertengahan bulan yang mulia ini. Ok, seperti sedia maklum pada tajuk diatas, kami pihak pengurusan Bloggers Penang telah bersepakat untuk mengadakan majlis berbuka puasa bersama seluruh ahli Bloggers Penang dan semua dijemput menghadiri majlis seperti butir - butir dibawah :

Tarikh : 12 September 2009 (Sabtu)
Masa : 6.30 petang (berkumpul di kedai makan)
Tempat : Jalan Baru (Berdekatan Roundabout Bukit Tengah)
Bayaran : RM 15/seorang


Oleh itu, mana - mana yang berhajat untuk memeriahkan majlis pada hari tersebut, sila isi borang pengesahan diri dibawah. Tarikh tutup pengisian borang ialah pada hari Khamis, 10 September 2009 jam 10 malam. Untuk maklumat lanjut, anda boleh menghubungi :


Luth : 013-4032925

 Hadi : 017-4326257

Helmi : 012-5633904

Alamat, tempat makan akan diupdate kemudian.

klik sini untuk maklumat lanjut



4 ulasan:

insan marhaen berkata...

segan la nak pi sana. kita ni blogger ikan bilis je...

sitistrawberry berkata...

Salam.. Kak, apa khabar? sihat ke? Macam mana dengan persiapan raya? Balik Johor tak? Hehe.. Mr. Neo tu pun blogger jugak kak.. napa? kak byk wat kuih ker? :)

MaMa MoDeN berkata...

salam insan marhaen,
saya lagi ikan bilis, saja kalau boleh nak p join. nak kenal2 smpena ramadhan ni.

jomlah, ajak ibu_suri sekali...

MaMa MoDeN berkata...

salam siti,
akak skeluarga sihat2 jer..
persiapan raya biasa2 jer, seringkas&sederhana yg boleh.
rasanya raya di penang je tahun ni, pastu balik kedah sekejap ada kenduri..