New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

15 Julai 2009

Selamat Ulangtahun Kelahiran



Assalamualaikum.....



Acik saya bersama Johan dihari perkahwinan Johan



Masih belum terlewat rasanya saya titipkan disini ucapan Selamat Ulangtahun Kelahiran buat Acik saya & Adik saya Johan yang jatuh pada hari yang sama semalam, 14 Julai.


Acik saya yang lahir pada 14 Julai 1966 meningkat lagi umurnya semalam. Semoga dengan pertambahan usia, hidupnya akan bertambah baik dari masa kesemasa.


Diwaktu saya kecil, Acik memang banyak memainkan peranan penting dalam hidup saya. Segala bantuannya pada saya takkan saya lupakan seumur hidup. Selamat sejahtera buat Acik, semoga panjang umur & murah rezeki.



Johan & Isterinya Suryani dihari bahagia mereka



Manakala Adik saya Johan yang lahir pada 14 Julai 1980 pula genap usianya 29 tahun semalam. Dikelilingi isteri & 2 anak lelaki semoga Johan juga akan bahagia sentiasa dunia akhirat bersama keluarganya.


Semoga panjang umur, murah rezeki buat Johan sekeluarga...


Salam sayang buat keluarga yang dirindu selalu walau dimana kalian berada,
dari Penang with love.






Tiada ulasan: