New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

30 Jun 2009

Bapa Durjana....

Assalamualaikum...
Darah saya mendidih, hati saya kepanasan membaca artikel ini.

Saya ingin kongsikan pada sesiapa yang masih belum mengetahuinya.

Buat ibu2 awasilah anak2 perempuan anda, buat anak2 perempuan, hati2lah sentiasa dengan orang2 disekeliling anda.


klik disini : bapa durjana

4 ulasan:

a kl citizen berkata...

assalammualaikum:
> tak terkata, cuma yang dapat dibuat hanyalah beristighfar. semoga Allah menunjukkan jalanNya kepada isteri2 dan anak-anak bapa durjana tersebut...
> bagi si bapa durjana tersebut, moga Allah menunjukkan kedurjanaannya... dan memperlihatkan penyesalannya.. ingat sahabat Nabi, Umar al-Khattab sentiasa menangis mengenangkan kisah beliau menanam anak perempuannya hidup2...
Hidup dalam penyesalan merupakan satu bentuk hukuman yang sgt menyedihkan...

zai berkata...

Astagfirullah...Inilah dinamakan Ibu Bapa Dajjal...tak sanggup saya nak terus membaca entri ni terasa begitu mengerikan..Ibu dan Ayah budak2 tu tak layak dah utk dipanggil manusia..orang macam nila patut direjam beramai2.

maiyah berkata...

astaghfirullahalazim.. mmg binatang, apa yang di fikirkan org tu anak sndri plak

MaMa MoDeN berkata...

salam
mmg tak ada istilah nak diungkapkan utk bapa durjana & ibu2 goblok ni...

mnggunakan agama utk kpuasan nafsu binatang&iblis.

sribu kali bodoh, tak berilmu pun takkan benda mudah camtu boleh tpedaya dgn laki durjana camtu...

walau pun orang kata Nabi pun ampunkan umat, tapi kalau saya ditempat anak2@isteri2 tu takkan sesekali ampunkan laki&ayah durjana camtu...

tak terungkap dgn kata2, apa nak dilabelkan syaitan camni.

tak cukup dgn 10 isteri, smpai anak2 sndiri pun nak dilunyaikan...

memang setan!!!