New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

19 Mac 2009

Nin Gunting Rambut....


Assalamualaikum....



walau selalu dah gunting rambut tapi hero kecil saya ni tetap menangis, tapi kali ni ada kemajuan dia nak duduk sendiri atas bangku tu, tak payah diriba lagi


sambil rambutnya digunting dia masih terus menangis

masa ni dah separuh rambutnya selesai digunting, dah tak menangis tapi tengok ler muka....

boleh dia buat muka macam ni sepanjang proses rambutnya digunting


akhirnya selesai tapi sampai akhir, hingga keluar dari pintu kedai gunting tu dia buat muka


Akhirnya sampai dirumah Nin merajuk dengan semua orang yang teman dia p gunting rambut. Lama dok dalam bilik air tak mau keluar. Akhirnya merajuk dia hilang bila dia berkata " Da, nak syusyu".....

1 ulasan:

Shifu67 berkata...

kawe masa kecik pun takut gunting rambut... kena pegang kiri kanan... hehehe