New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

20 Februari 2009

Seloka Untuk Rosha Alia

Assalamualaikum.......


Seloka Bicara Buat Si Dia
Rosha Alia Di Beri Nama
Lahir Ke Dunia Penuh Makna
5 Januari 1997 Hari lahirnya

Tinggal Bersama Abang & Mamanya
Di Taman Intan Tempat Kediamannya
Hidup Ceria Penuh Makna
Namun Hatinya Tetap Menerima

Salam Sayang Dari Kami Di Pulau Mutiara
Buat Mu Sayang Di Jauh Sana
Terima Kasih Padamu Sentiasa
Tak Jemu Tak Muak Melihat Bicara

Tabahlah Dirimu Menhadapi Alam Maya
Kuatkan Semangat Hadapi Apa Saja
Kejarlah Ilmu Setinggi Mana
Agar Hidup Masa Depanmu Lebih Bermakna

Sayangilah Abang Serta Mama
Mereka Sentiasa Ada
Untukmu Mencurah Rasa
Dalam Suka Mahupun Duka

Sekian Sahaja Ingatan Dari Mama
Terima Kasih Sudi Selalu Jengok Blog Mama
I'ALLAH Ada Umur Ada Masa
Suatu Hari Pasti Berjumpa

Salam Sayang Buat Semua
Di Bumi Jementah Ingat Sentiasa
Tunggulah Sayang Tunggulah Sentiasa
Rindu Di Hati Pasti Terubat Jua

p/s : Seloka ini khas buat anak saudara saya di kampung. Rosha Alia, Abangnya Rosham Azlan & mamanya kakak saya Hamidah, antara pembaca setia blog saya.




Rosha Alia bersama abang & mama tercinta dihari perkahwinan adik saya


Kenangan bersama Rosha Alia sewaktu bercuti bersama keluarga saya
pada disember 2007


Dalam Kenangan...Pesta Pulau Pinang 2007









Dalam Kenangan... Meraikan Harijadi Angah, Kak Uda, Kak Cik & Kakak di KFC Kolonial



Tiada ulasan: