New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

01 Februari 2009

Happy Birthday


Assalamualaikum....


Selamat Ulangtahun Kelahiran ke 30 saya ucapkan kepada adik ipar saya Puan Suryani bt Ismail pada hari ini 1 Febuari. Semoga beliau sihat sejahtera selalu bersama suami & anak2 tersayang.

suryani dihari pernikahannya

Febuari ini juga ramai anak2 saudara saya yang menyambut ulangtahun kelahiran.
Happy Birthday buat Nurul Hawa Sumaiyah, pada 4 Febuari ini beliau akan menyambut ulangtahun kelahiran yang pertama. Beliau anak kepada adik saya Nanie.

Hawa bersama kakaknya Abby


Happy Birthday juga buat Mohd Firdaus, pada 4 Febuari ini beliau akan menyambut ulangtahun kelahiran ke 22. Juga pada Azura yang akan menyambut ulangtahun kelahiran yang ke 17 pada 6 Febuari. Beliau berdua adalah anak kepada kak long saya.

Happy Birthday juga buat Misa Maisara, pada 6 Febuari ini beliau akan menyambut ulangtahun kelahiran yang ke 2. Beliau anak kepada acik saya.


Misa Maisara

Tidak dilupa juga Happy Birthday buat Puteri Nasreen, pada 28 Febuari ini beliau akan menyambut ulangtahun kelahiran ke 7. Beliau anak kepada ateh saya.


Selamat di ucapkan kepada semua yang menyambut ulangtahun kelahiran mereka pada Febuari ini. Kepada yang saya kenali juga menyambutnya pada Febuari ini tapi tidak saya ucapkan disini, harap maaf. Tarikh kelahiran anda tiada dalam simpanan saya.

Tiada ulasan: