New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

20 Januari 2009

Tahniah! Tahniah! Tahniah!


Assalamualaikum





Salam Perjuangan buat Pengundi2, Petugas2 & Pimpinan Pakatan Rakyat PRK 36 Kuala Terengganu. Masih belum terlewat rasanya saya mengucapkan tahniah kepada YB Abdul Wahid Endut diatas kemenangan bergaya beliau dalam PRK 36 Kuala Terengganu. Tentunya tanggungjawab yang digalas akan bertambah, selain memikul tanggungjawab di DUN Wakaf Mempelam beliau juga akan memikul tanggujawab sebagai Ahli Parlimen Kuala Terengganu selepas ini.
Lambaian Kemenangan

Tahniah juga saya ucapkan kepada calon BN Dato' Wan Ahmad Farid dan Petugas2 pimpinan BN kerana berusaha keras untuk menang. Agaknya selepas kekalahan berturut2 BN dalam PRK selepas Permatang Pauh, akan membuatkan BN khususnya UMNO bermuhasabah diri dimana kekurangan mereka.

Diharap YB dan semua ahli2 Parlimen Pakatan Rakyat dan juga BN akan menunaikan janji2 mereka kepada pengundi2 dengan penuh bijaksana. Bantulah rakyat tanpa mengira perbezaan politik. Anda menjadi wakil kepada semua rakyat bukan penyokong parti anda sahaja.


Salam hormat juga saya ucapkan kepada ahli Parlimen Kawasan saya mengundi di Pendang, YB Dr Hayati Othman dan juga Adun Tokai YB Taulan Rosul.


Tiada ulasan: