New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

11 Januari 2009

Selamat Hari Jadi ke Sebulan....


Assalamualaikum....



ALHAMDULILLAH, hari ni genap sebulan umur blog mama moden kesayangan saya ini. 11 Disember 2008 ianya lahir dari pelawaan puteri sulung kesayangan saya dan hari ini 11 Januari 2009 ianya genap berusia sebulan. Kalau sewaktu melahirkan dua putra & lima puteri kesayangan saya dahulu tempoh sebulan ini belumpun tamat tempoh pantang saya.


Sejuta penghargaan saya ucapkan buat semua yang sudi melayari blog kerdil nukilan saya ini. I'ALLAH doakan agar usia blog saya ini berpanjangan. Agar saya tak putus asa untuk melakar nukilan2 kerdil saya disini.


Sejuta kemaafaan juga saya lontarkan diatas kekurangan & kecacatan blog saya ni, maklumlah saya budak baru belajar. Saya tau ada berjuta2 perkara lagi yang perlu saya belajar untuk mencantikkan blog saya ini tapi yang penting setakat ini saya puas hati dengan hasil kerja saya. Maklumlah saya bukan penulis blog profesional, sekadar suka2 melakar nukilan kerdil kisah suka duka hidup saya & keluarga.


Sekalung penghargaan yang tidak terhingga juga saya ucapkan pada puteri sulung saya yang menggerakkan saya untuk menghasilkan blog mama moden ini, anak2 saya yang lain juga yang tidak putus2 menjadi pengkritik tetap blog saya ini, dan akhir sekali ucapan terima kasih yang tidak terhingga juga buat suami tersayang lagi dicintai kerana mengizinkan saya melayari alam cyber ini.


salam sayang buat semua


3 ulasan:

Luth Textile berkata...

assalamualaikum..
ya,,
keep on bloging..
kalau ada nak tanya, jangan malu2 yer untie..

M. As Suhaimi berkata...

Salam..owh ini laaa MAMA Ain yang dok selalu diperkatakan didalam rasa sayang..?? Like mother like daughter..hehe,,, salam bloggers dari saya.. www.akhimie.co.cc

MaMa MoDeN berkata...

salam blogger to mie...
thanks sudi layari blog mama moden.
ni mesti kawan ain ya...
heheheh tak sama, ain lagi pandai dr mama moden....