New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

16 Januari 2009

Happy Birthday Nurul Adeebah Farzana



Assalamualaikum....

selamat ulangtahun kelahiran ke 13

Selamat ulangtahun kelahiran ke 13 buat anak keempat saya Nurul Adeebah atau kami sekeluarga panggil Kak Teh. Hari ini genap umur dia tiga belas tahun. Kak Teh satu2nya ahli keluarga kami yang menyambut hari lahirnya di awal tahun. Kemudian di ikuti oleh Tata pada 3 April, saya pada 13 Mei, diikuti ulangtahun perkahwinan saya pada 4 Jun, suami saya pada 23 Julai, Adnin pada 28 September, Kakak pada 21 November, Kak Cik pada 29 November, Kak Uda pada 25 Oktober dan akhir sekali Angah pada 12 Disember.


Keluarga saya tidaklah menjadikan acara meraikan harijadi keluarga sebagai sesuatu yang wajib disambut dengan kek, majlis & sebagainya. Hanya kebetulan sahaja, jika harijadi seseorang tu diadakan bila semua ahli keluarga ada berkumpul dirumah. Jika tidak cukuplah sekadar dengan ucapan selamat panjang umur saja.


Sempena ulangtahun kelahiran Kak Tih ke 13 ni saya doakan semoga dia akan selalu berjaya dalam setiap bidang kehidupan yang dilaluinya. Semoga dia dapat belajar dengan cemerlang di SMKA(p) Al-Mashoor ini. Semoga dia berazam dengan azam yang baru untuk lebih pandai mengatur jadual pembelajarannya.


Selamat Ulangtahun Kelahiran, Kak Teh....

Sayang selalu dari Mama, Baba, Tata, Angah, Kak Uda, Kak Cik, Kakak & Adnin.


1 ulasan:

ain fathihah fhm berkata...

hahaha
mula2 tata lupa hr ni bday kak teh

ehem3...
to deba, slmt hr lahir ke 13..jgn bergedikz2 lg ya