New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

25 Disember 2008

Happy Aniversary...

Assalamualaikum....




Happy Aniversary di ucap kan kepada anak saudara suami saya Hanim & suaminya Norimi ( walaupun saya merasakan mereka ni dah lebih dari anak saudara sendiri kerana sebilangan daripada mereka kami boleh berbincang, berkongsi masalah antara kami ). Mereka menyambut ulangtahun yg ke 3 pada hari ini. 25 disember 2005 yang lalu kami sekeluarga ( suami saya adalah paksu kepada hanim ) telah berkampung di Taman Arowana Hulu Yam, Selangor. Seronok & meriah betul majlis perkahwinan mereka. Sekarang setelah 3 tahun mereka telah dikurniakan seorang anak perempuan yang diberi nama Wafa Hani Humairah dan mereka bakal menimang cahayamata ke dua sedikit masa lagi.






hanim & norimi di hari pernikahan mereka


Kenangan yg tidak dapat kami lupakan pada hari perkahwinan mereka yang begitu gemilang ialah ketika kami sibuk melayan tetamu setelah ketibaan rombongan pengantin lelaki semasa kakak jatuh kelongkang ketika pengantin sedang berada dimajlis makan beradab. Kerana terlalu asyik melihat pengantin yang begitu anggun dan sepadan, sama cantik dan sama padan tanpa disedari kakak yg ketika itu baru berusia dua tahun terjatuh dari kerusi yg didudukinya dan terus masuk kelongkang besar dihadapan rumah pengantin. Berikutan keadaan yg panik hampir2 pengantin lelaki turun dari pelamin untuk menyelamatkan kakak dari dalam longkang tersebut. Mujurlah tiada apa2 yang buruk berlaku, kakak pun hanya luka & benjol sedikit di kepala. Tapi kerana sibuk mengubat & memujuk kakak kami sekeluarga tertinggal bergambar kenangan dengan pengantin di pelamin dengan baju serba kuning sedondon..... hai kenangan... kenangan.





kakak bergambar bersama pengantin





























gambar2 kenangan kami sekeluarga bersama pengantin, mummy, daddy & adik lelaki pengantin perempuan



Doa saya yang berpanjangan semoga Hanim & suaminya Norimi serta anak2 mereka akan aman bahagia sejahtera sentiasa. Semoga mereka dilimpahi rezeki yang melimpah ruah. Maksu, Paksu & adik2 sayang kalian berdua....




Tiada ulasan: