New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

21 November 2011

Selamat Ulangtahun Kelahiran ke 8...




Assalamualaikum...

Alhamdulillah hari ni secara kebetulan dapat meraikan ulangtahun kelahiran kakak. Peluang ke Penang untuk mengambil mereka ke Sg Petani saya gunakan untuk meraikan ulangtahun Kakak bersama sekali dengan ulangtahun Kak Uda bulan 10, Adik Adnin bulan 9 & Kak Cik minggu depan. Hanya ulangtahun kakak yg betul2 kena pada hari ini. Kalau tahun2 sebelumnya majlis2 santai seperti ini akan diraikan sekali dengan ulangtahun Angah. Sekarang ini apa adanya sajalah, semoga ruang yang sedikit itu dapat saya gunakan dengan penuh kualiti, I'ALlah.

Sambutan secara ala kadar, sebiji kek comel semurah yang mungkin & Kak Uda belanja makan di paparich... kebetulan pulak dah nak jadi rezeki, boss Kak Uda belanja bajet kami makan tengahari tu.

Selesai acara makan2, yang memang menjadi minat kami sekeluarga dulu kami semua memulakan agenda seterusnya. Saya, Kak Uda, Kak Teh, Kak Cik, Kakak & Adik bergerak ke Prangin Mall. Mereka ajak tengok wayang. Yang paling seronok tentulah Kakak & Adik. Mereka mana pernah masuk panggung wayang. Adik terpegun tengok layar wayang yang besar tu. ruginya Kak Uda ambik tiket untuk dia, dia boleh pulak syer kerusi dengan saya. Dia tak mau duduk dikerusinya. Lebih 2 minggu kami tak jumpa, saya tahu dia rindukan saya. Tiada sedikit pun peluang bersama saya dia gunakan untuk berjauhan dari saya. Saya masuk toilet pun dia akan tunggu tepi pintu. Maafkan mama sayang....

Habis tayangan, saya hantar Kak Uda & Kak Teh balik KIP. Saya, Kak Cik, Kakak & Adik meneruskan perjalanan ke SP. Saya pasti tahu rumah akan riuh sepanjang mereka ada dirumah bersama saya nanti...

Selamat Ulangtahun Kelahiran Kakak, semoga membesar jadi anak yang solehah.



pic ulangtahun kelahiran kakak ke 6, sambut di PizzaHut....


Tiada ulasan: