New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

25 Oktober 2011

Selamat Ulangtahun Kelahiran ke 18...


Assalamualaikum...

Untuk hidup segala harus dilakukan
Untuk hidup harus fikirkan yang terbaik
Untuk hidup harus selalu mencuba sabar
Untuk hidup cari kebahagian yang pastinya sulit untuk dicapai
Untuk hidup harus terus mencuba merubah apa yang ada
Untuk hidup harus selalu tersenyum
Untuk hidup kadangkala harus mengalah
Untuk hidup kadangkala perlu menangis
Untuk hidup kadangkala perlu ketawa
Untuk hidup perlu berjalan & berlari
Kerana hidup ini membuatkan kita terus berfikir apa akan jadi jika kita hanya berdiam diri

Sayangku Permata Hati....
Jika aku jadi airmata
Ingin aku selalu menemanimu saat kau bersedih
Aku tak mahu kau jatuh ke bumi
Aku ingin terus jadi bahagian terpenting dalam hidupmu jika kau jadi airmata
Takkan ku biarkan airmata ini menangis
Kerana aku tidak mahu kehilanganmu
Takkan ku biarkan kau pergi dari hidupku
Kerana sayangku permata hati..
Kaulah segalanya bagiku...

Selamat Ulangtahun Kelahiran Permata Hatiku
NURUL AMIRAH FATIN BINTI MOHD ROSHIDAN
25 OKTOBER 1993 - 25 OKTOBER 2011
Kini usiamu melangkah setahun lagi. Semoga ketabahan, kekuatan terus menjadi milikmu dalam meneruskan hari2 mendatang....



DuLu.... Masa kecik2, comel....



SeKaRaNG.... Dah besar, masih tetap comel.....


3 ulasan:

Guru berkata...

memang comel...

insan marhaen berkata...

sesekali fikir, nasib baik IM tak ada anak perempuan. jaga anak lelaki pun dah macam jaga 'lembu sekandang'...

MaMa MoDeN berkata...

salam IM...
anak2 dara MM bukannya 'lembu'..
:)