New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

04 Mac 2010

T - Shirt MILO & Kasut Bertali Dam....


Assalamualaikum.....

" Kak Teh, kalau nak ikut Mama jangan pakai baju MILO tu! Kat umah baju MILO, p TESCO baju MILO, p Padang Kota baju MILO, p buang sampah baju MILO! Macam takdak baju lain. Blous banyak, cantik2 tu pakailah bila nak p jalan. Ni asyik baju MILO tu! Mama sorokkan nanti baju tu! "


Tapi bila nak keluar rumah tetap saya dengar ayat ni " Mama baju MILO Kak Teh tu mana? " atau saya akan dengar aduan dari Kakak " Mama... Kak Teh kan pakai baju MILO lagi!"...


Apalah yang bestnya baju MILO ni bagi anak dara saya yang sorang ni. Free je, Baba bawa balik dari pertandingan takraw rasanya. Saya pun ada satu, saiz besar lah sikit. Memang sedap pakai t shirt MILO ni. Kainnya lembut. Tapi kalau nak pakai pun pada2 lah kan. Ni macam budak2 yang suka pakai baju spiderman atau superman tu. Pantang kering je mesti nak pakai. Memanglah baju tu dia pakai dengan sarung tangan panjang tu. Tapi saya rimas tengok. Saya bebel camna pun dia tetap pakai juga. Memang saya sorokkan nanti baju MILO tu....




Lagi satu saya pening kepala dengan budak ni. Kerana Tata dah janji nak bagi hadiah kasut sempena birthday dia, maka Tata tunaikanlah sebelum balik UPSI baru ni. Sekali pandang memang saya tak berkenan dah kasut ni. Tapi Tata kata Kak Teh memang nak kasut fesyen camni. Tata, Kak Uda suka kasut ni. Baba pun kata cantik. Sekali pandang memang nampak buruk kasut ni walaupun harganya boleh tahan juga.


Dahlah camtu, takperlah. Tata yang nak hadiahkan. Bila balik adaker patut diandamnya camni tali kasut ni. Andam bentuk dam tu takperlah juga, tapi yang saya tambah pening kepala tu diandamnya sebelah lain, sebelah lain. Bab ni Angah pun sokong. Hai! anak2...


seluar yang Kak Teh pakai ni hadiah dari Angah, beli di Terengganu

3 ulasan:

ninim berkata...

budak2 memang begitu

adeebahfarzana berkata...

mama sayang .
jngan la BAKAQ baju MILO<3 tu ..
keSAYANGan tau x ! ;p
sapa sruh BABA bg bju free .
kn FREE jaa k.teh dngaq mama tgoq k.teh .
HAHA, kasut tu pulak . jgn nk p BAKAQ tali kasut tu naa . habeh nnti k.teh nk buh tali RAFIAMAFIA kaa kt ksut tu ?
HAHA, x kann ??
sayang mama sendat sendat !!

anda anda && anda . sayangilah ibu bapa anda . ngeh3, pesanan khidmat masyarakat ! mestii marii ..


habis dah . merepek dh k.teh nii . ;p

jAuh hAti berkata...

haha
diba diba
lawak la
nakai nohh!
besa la umur2 tyme skolah mnegah
mmg mcm nih
susah,kalo ditgr xjd apo pnyala..hehe