New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

07 November 2009

Seminar Memperkasa Parti

Assalamualaikum.....


Selamat diucapkan kepada peserta2 Seminar Memperkasa Parti di Dewan Dato' Fadhil Noor Taman Melewar, sepanjang hari ini.

Semoga muhasabah yang dilakukan pada hari ini akan lebih memantapkan gerak kerja diperingkat pimpinan & ahli akar umbi.

Lawan Tetap Lawan!

Takbir! Takbir! Takbir!

5 ulasan:

Pemuda UMNO Permatang Pauh berkata...

Salam Mama,

Ada perwakilan dah tanya dalam perbahasan tentang objektif penubuhan negara Islam dan perjuangan mengenai kepentingan agama yang hari ini tidak lagi diperjuangkan oleh Pas.

Macam mana tu? Pas pun nak jadi macam PKR dan hanya akan berpandukan Perlembagaaan Malaysia?

Kalau begitu lebih baik berjuang di dalam UMNO. :)

Sekurang-kurangnya UMNO tak tunduk dan dengar cakap Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng kan. ;)

Insan Marhaen berkata...

Bilakah bulan akan menyinari seluruh alam?

Pemuda UMNO Permatang Pauh berkata...

Insan Marhaen,

Susah bulan nak menyinari alam kalau dilitupi mendung. Tambah pula bila bulan sendiri nak berkawan rapat dengan mendung. Baik bulan berkawan dengan matahari yang cahayanya terang benderang di waktu siang.

Panglima Hitam berkata...

Assalamualaikum...
apa2 pun semoga berjaya & sama2lah kita memartabatkan dunia Islam dimata dunia....

a kl citizen berkata...

assalammualaikum

semangat ya...mama, baguslah