New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

27 November 2009

Sambutan Ulangtahun Kelahiran 4 in 1

Assalamualaikum.....

Sambutan ulangtahun kelahiran Angah (12/12), Kak Uda ( 25/10), Kak Cik ( 29/11) dan Kakak (21/11). Kerana ulangtahun mereka berturut2 bulan, saya sekeluarga raikan mereka bersama. Kebetulan sekarang musim cuti, semua anak2 saya ada berkumpul dirumah.

Sekadar makan2 kecil di Pizza Hut. Selalunya bila nak makan Pizza, saya buat sendiri je. Dengan bilangan yang ramai, bila buat sendiri puas sikit makan. Tapi sebagai merai Kakak yang beria2 nak ke Pizza, saya tunaikan hajat Kakak.

Tapi sebab Pizza yang kami p ni, tempat Angah kerja sementara dulu, agak menjimatkan. Banyak hidangan yang disumbangkan oleh rakan2 sekerja Angah. Terima kasih pada mereka semua.

kek birthday, 4 in 1

penkek aiskrim hadiah dari Pizza Hut untuk sambutan birthday

dengan 2 keping Pizza besar, 2 keping Pizza kecil & kepak panggang Pizza Hut agak mengenyangkan juga kami sekeluarga. Air, sup & pencuci mulut sumbangan dari rakan2 sekerja Angah. Boleh topup2 pula tu



Angah, Kak Uda, Kak Cik & Kakak yang dirai pada hari ini
Selamat Ulangtahun, semoga panjang umur, jadi anak yang soleh & solehah dunia & akhirat

4 ulasan:

maiyah berkata...

wah turutan le.. pandai akak adjust hehe.. gurau je..

selamat hari lahir pada adik2, moga jadi anak yg jgn bagi mama naik hangin slalu tau :D

Al Quds Travel berkata...

Al Quds Travel Welcome You :-

"AL QUDS TRAVEL FAIR 09"
Date : 10,11,12 December 2009
Time : 10.30 am - 10.00 pm
Venue : Ruang Legar KB Mall K.Bharu
Organizer : Al Quds Travel Sdn Bhd
Official Radio : THR Gegar FM
Tel No : 609-747 9999

Diskaun hebat untuk semua
pakej pelancongan!!!

neem berkata...

bestnyer mama. hehe..

hapi beday utk smua. mg2 jadi anak yg soleh dan solehah!

eid mubarak buat mama sekeluarga.

Shifu67 berkata...

wahhhh... aku pun dah lama tak gi pijaa hat ni....