New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

08 Oktober 2009

Lawan Tetap Lawan Tapi Biar Penuh Berhemah.....

Assalamualaikum.....

Sempena PRK N31 DUN Bagan Pinang...

Tinggal 3 hari sahaja lagi pecutan akhir kempen bagi parti calon2 yang bertanding. Kalah Menang 11 oktober ni jadi penentu. Yang penting lawan habis habisan.

Satu keajaiban, dalam berperang masih boleh terjalin ukhwah begini....


YB Menteri Hal Ehwal Pengguna Dato' Ismail Sabri, YB Dr. Lo'lo', YB Dr. Hatta, YB Firdaus  sedang bersembang & beramah mesra ketika berkempen di Bagan Pinang
 

Dato' Seri Shahidan Kassim, Dato' Seri Anwar Ibrahim & beberapa tokoh politik sedang ramah mesra bersembang

 Jika Boleh Begitu... Mengapa Harus Begini???


salah seorang petugas kempen PAS dikatakan telah diserang oleh parti lawan hingga jadi begini

dibawah ini pula aksi2 yang dikatakan Ketua Pemuda UMNO Malaysia telah diserang oleh penyokong pembangkang

(maaflah saya tak jumpa lagi gambar yang jelas Ketua Pemuda UMNO dipukul, nanti saya dah jumpa saya masukkan disini, buat masa sekarang hanya gambar2 ini yang tersebar)



Yang ini pula.....

hehehehe saja je nak xpose

merakam kenangan bersama Ketua Pemuda AMK ketika beliau hadir ke majlis bantuan sumbangan ramadhan & aidilfitri di Telok Bahang

yang ini pula ADUN Anak Bukit YB Ir Amirudin Hamzah hadir ketika majlis perkahwinan anak saudara  di Kg Parit Buaya, Gunung Keriang pada aidilfitri yang baru lalu

yang ni pula saya bersama YB Dr Lo'Lo Dato' Haji Ghazali

yang ni saya merakam kenangan bersama Ahli Parlimen Rantau Panjang YB Ustazah Zailah Yusof

yang ni merakam kenangan bersama Idola saya YAB Tuan Guru Dato' Nik Aziz Nik Mat

yang ni merakam kenangan bersama Puan Mastura Mohamad, Pengarah Nisa' Malaysia ( berbaju purple )

hah! yang ni paling tak boleh saya lupa seumur hidup saya, berucap pada Muktamar PAS Pusat

Mengapa ya, saya post gambar2 ini? Mungkin ada yang mengatakan saya mengada2, melampau2 pula... tapi hakikatnya saya merasa bangga bila dapat berjumpa dengan pimpinan.

Selamat sejahtera buat semua pimpinan2, juga petugas2 bagi PRK N31 DUN Bagan Pinang.

Selamat Berjaya!

6 ulasan:

syahbandar87 berkata...

muga perjuangan yang sebenar mendapat kemenangan..insyarallah..seronok tngk gmbr pemimpin2 kte yg berlaenan parti politik duk semeja bersembang..tersentuh sngt2..muga2 mereka semua bersatu demi menegakkan islam yg sbnr2nye serta perlaksananya.insyarallah

kakcikseroja berkata...

Salam June...

dalam sibuk menguruskan rumahtangga, sempat juga June aktif dalam jamaah ya? Baguslah... Selagi suami tidak menghalang, teruskanlah perjuangan!

Pemuda UMNO Permatang Pauh berkata...

Rugi orang Melayu yang bergaduh kerana politik. Dr Lo' Lo' dah sihat nampaknya.

Sam AMK pula makin berisi nampaknya.

Kesian budak yang kena pukul tu. Lepas berdarah macam tu hilang entah ke mana sampai laporan polis pun dia tak berani buat.

MaMa MoDeN berkata...

salam syahbandar,
kebrnaran pasti akan terserlah juga tak kira siapa menang siapa kalah...

mmg seronok tgk bila depa ni boleh dok smeja, hakikatnya tak siapa tahu yg tersirat disebalik yg tersurat..

mama pun masa dok aktif dulu boleh slamba je dok minum kopi makan nasi lemak smeja dgn wanita UMNO wlupun lepas bkempen pilihanraya...

MaMa MoDeN berkata...

salam kak cik,
Alhamsulillah puas juga ler dulu beri sedikit sumbangan pd jemaah diperingkat cawangan, kawasan & negeri...

Alhamdulillah june aktif dlm politik pun atas dorongan suami..

sekarang ni dah slow sikit, sibuk dgn komitmen lain... I'ALLAH masih tetap meneruskan pjuangan wlu dr jauh&tak pegang apa2 jawatan.

MaMa MoDeN berkata...

salam PUPP,
yer mmg rugi pun.
saya masa dok aktif dulu dok bkawan juga ngan wanita UMNO, tak ada masalah pun..

Dr Lo'Lo tu sedara jauh ngan saya, sepupu suami berkahwin dengan adik suami Dr Lo'Lo. dah lama juga tak jumpa Dr, Alhamdulillah nampaknya dia dah sihat smula, dah mulakan tugas2 dlm Parlimen & Parti.

Entahlahkan, kes budak tu.. mcm2 cerita yg dihebahkan... masa praya ni mcm2 boleh berlaku. Saya tak kesana langsung, tak tahu situasi sebenar... tak berani komen!

walauapapun diharap hari ni pengundi2 dapat mengundi dgn baik..