New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

21 Jun 2009

Selamat Hari Bapa

Assalamualaikum.....

Selamat Hari Bapa Khas buat Abah Saya, Kassim bin Jan


Selamat Hari Bapa Istimewa buat Suami Saya, Mohd Roshidan bin Hassan

Selamat Hari Bapa juga buat Adik2 Lelaki Saya


Selamat Hari Bapa buat Ipar2 Lelaki Saya


Selamat Hari Bapa buat Biras2 Lelaki Saya


Selamat Hari Bapa Sahabat2 Lelaki Saya


Selamat Hari Bapa juga buat semua Insan Lelaki bergelar Bapa, Baba, Ayah, Daddy, Abuya, Walid, Papa, Abi & apa saja gelaran.


Walau Ibu harus dihormati 3 kali lebih dari Bapa, Namun kasih sayang, pengorbanan anda sebagai seorang bapa amat dihargai.


Jadilah bapa yang baik, bertanggungjawab pada anak2 walau siapapun anda....


Selamat Hari Bapa......


Tiada ulasan: