New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

12 Jun 2009

Dedikasi Buat Kakakku.....

Assalamualaikum.....

Selamat Ulangtahun Kelahiran ke 38 buat Atam saya Hamidah Kassim, pada hari ini 12 Jun 2009. Dengan ingatan tulus ikhlas dari saya semoga atam akan sihat sejahtera selalu bersama anak2nya.


Walaupun hidup sebagai ibu tunggal, namun atam tabah melalui liku2 perjalanan hidupnya bersama anak2. Atam cekal mengharungi susah payah kehidupan demi meneruskan perjuangan kehidupan demi anak2nya.


Seingat saya, sedari kecil atam banyak membantu mak & abah menyara keluarga. Bermacam kerja yang dilakukan sebaik menamatkan persekolahan peringkat rendahnya. Atam tidak menyambung pelajaran ke peringkat menengah ketika itu dengan alasan tidak berminat.


Sebaik berhenti sekolah atam terus melakukan bermacam kerja membantu keluarga. Jika saya berhenti sekolah kerana berumahtangga tetapi atam berhenti sekolah kerana membantu keluarga.


Semoga pengorbanan atam pada keluarga mendapat balasan baik dari Allah.


Selamat Ulangtahun.......

Semoga panjang umur, murah rezeki & bahagia selalu bersama anak2 tersayang.



Atam bersama anak2 dimajlis kahwin adik saya di Kelantan

Tiada ulasan: