New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

04 Mac 2009

Serupa Tapi Tak Sama

Assalamualaikum


Seminggu ni, dalam saya membelek2 blog2 di alam maya, saya terjumpa dengan dua blog yang rumahnya serupa dengan saya.


Seorang, blog mahasisiwi.... saya tak pasti U mana, tapi mungkin rakan anak sulung saya.


Jauh Di Mata Dekat Di Hati




Yang kedua blog seorang anak kecil berusia 11 tahun

No Love Until ' akad '...... ermmm bukan main tajuk blog Angel Muslimah ni



http://www.angelmuslimah.blogspot.com/



hah.... yang ni pulak saya punya.


mama moden : dunia dah maju zaman dah berubah...




Ada lagi satu sebenarnya yang saya jumpa lama dulu. Blog silazerazwanali, tapi saya tak masukkan disini sebab saya tak minat dia.........


Mungkin ramai lagi dialam maya sana rumahnya serupa dengan rumah saya.......


Serupa Tapi Tak Sama..............



Tiada ulasan: