New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

28 Februari 2010

Selamat Pengantin Baru

Assalamualaikum.....


Masih belum terlewat rasanya untuk mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada sahabat saya dalam Nisa' Pulau Pinang suatu ketika dahulu. Selamat menempuh alam baru kepada Adinda Mazlina Jamaludin & suami yang telah melangsungkan majlis perkahwinan pada 27 febuari 2010 yang lalu.


Walaupun saya tidak mendapat undangan malah tidak tahupun beliau akan melangsungkan walimah, saya berdoa beliau akan tabah mengharungi liku2 perkahwinan dengan penuh tabah. Sirami kasih sayang yang berpanjangan bersama suami tercinta.


Maklumlah bila sudah tidak berkesempatan bersama jemaah ni, kadang2 kita terlepas pandangan terlepas ingatan di fikiran hati sahabat2 yang pernah bersama2 berjuang dalam susah mahupun senang satu ketika dahulu.


Saya mendapat tahu walimah beliau & juga gambar ini melalui satu blog jemaah.


Selamat Pengantin Baru ya Ina...


2 ulasan:

abu muaz berkata...

Salam mama. Lamanya saya tak singgah di sini.

MaMa MoDeN berkata...

salam abu muaz,
takper tak singgah..
jauh dimata tetapi semoga dekat dihati...

I'ALLAH ukhwah terjalin dialam maya akan sentiasa kembang subur..

salam buat isteri & anak2 tersayang