New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

28 Ogos 2009

Salam Takziah buat Profesor Ismail Saleh

Assalamualaikum.....

Alfatihah buat Senator Prof Datuk Dr Ismail Md Salleh yang telah meninggal dunia semalam, 27 ogos 2009.

Allahyarham meninggal dunia semasa dalam perjalanan dari China ke Singapura dan disahkan Hospital Besar Singapura pada jam 8.00 pagi semalam.

Allahyarham yang juga merupakan seorang pakar ekonomi merupakan senator pertama yang dilantik daripada kalangan orang kurang upaya (OKU) dan cacat penglihatan di Malaysia.

Sebelum ini, allahyarham pernah memegang jawatan sebagai Timbalan Pengarah Institut Kajian Strategik Antarabangsa (ISIS), Pegawai Eksekutif Twintech Holdings dan Naib Canselor Universiti Kolej Antarabangsa Teknologi Twintech.

Ekoran berita kembalinya Allahyarham Profesor ini semalam, seluruh warga Malaysia di sebarkan dengan berita Ustaz Ismail Kamus yang juga seorang pendakwah & bekas ADUN Gombak Setia yang telah meninggal dunia.



Mungkin berlaku salah faham kerana nama mereka berdua sama. Sesiapa yang menerima berita2 kematian melalui SMS ini harap berhati2 bila mahu menyebarkannya. Selidik dulu kesahihan berita tersebut. 

Selamat panjang umur diucapkan kepada Ustaz Ismaik Kamus, dan Alfatihah buat Profesor Ismail Saleh, semoga rohnya dicucuri rahmat.


Tiada ulasan: