New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

16 Julai 2009

Zihar

Assalamualaikum.....

 Sewaktu ke Hulu Yam 2 minggu sudah, dalam pada bersembang2 kosong Saya, Hanim & Angah entah macammana tiba2 bersembang pasal zihar.

Hanim agak terkejut kerana tidak pernah dengar katanya. Saya pula tidak berapa tahu camna nak menjelaskan. 

Angah pula tahu tapi agak teragak2 nak menerangkan pada kami. Suami saya yang tentu arif hal2 begini pula tidak  ada bersama kami dalam perbualan ketika itu.

Dan baru sebentar tadi ketika melawati blog Nisa' Penang, saya terjumpa maklumat tentang zihar ini. 

Buat Hanim & sesiapa lagi yang mungkin belum tahu hal2 hukum hakam berkaitan zihar ni sila klik sini ok....


1 ulasan:

Maiyah berkata...

Salam mama.. satu info berguna pada saya.