New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

11 Jun 2009

Sudah Setengah Tahun.....

Assalamualaikum.....


Alhamdulillah, hari ini genap 6 bulan blog kerdil saya ini berada dipersada blogging. Blog mama moden hanya blog kerdil, tidak punya apa2 untuk dibanggakan jika hendak disamakan dengan pemblogging yang lain.


Tetapi walau apapun, saya amat bangga dengan blog mama moden ini. Ini hasil kerja saya dalam dunia IT. Dengan mendapat serba sedikit bimbingan dari insan tersayang disekeliling saya, akhirnya saya berbangga dengan terhasilnya blog mama moden ini.


Walaupun saya akui, semakin banyak saya belajar rupanya semakin banyak yang saya tidak tahu tentang apa yang saya belajar. Saya makin nak belajar, nak belajar & nak belajar lagi.......


Selain meluahkan suka duka kehidupan saya dimasa lalu, kini & akan datang, saya dapat juga menambah kenalan di alam maya. Saya dapat mengetahui & berkongsi kisah suka duka sahabat2 lain. Walau tidak bersua muka, tetapi dengan penulisan kita dapat berkongsi masalah masing2. Saya cuma berharap ukhwah yang terjalin sesama sahabat akan terjalin dengan penuh keihklasan.


Selama 2 hari ini juga saya dapat berkenalan dengan blogger cik limaumanis. Saya menghantar 2 anak dara saya keprogram dibawah beliau. Young Muslim Intelectual talah diadakan di Dewan Muzakarah, Masjid Al-Malek, USM selama 2 hari, 10&11hb.
Kecil molek jer orangnya. Tapi sentiasa tersenyum manis. Semoga ukhwah yang terjalin akan berterusan.

Tiada ulasan: