New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

03 Jun 2009

Selamat Bermuktamar


Assalamualaikum.....


Selamat bermuktamar kepada Parti Islam Semelaysia. Muktamar kali ini adalah muktamar yang ke 55. Tahun ini adalah tahun pemilihan bagi peringkat PAS Pusat & Dewan2.



Dewan Muslimat PAS Pusat akan bersidang pada 4 Jun 2009 jam 8 pagi bertempat di Dewan Banquet Majlis Bandaraya Shah Alam. Muktamar kali ini adalah muktamar ke 49 bagi Dewan Muslimat. Perasmian akan dilakukan oleh YB Ustaz Nasarudin Md Isa, Timbalan Presiden PAS.


Dewan Pemuda PAS Pusat pula akan bersidang pada 4 Jun 2009 di Dewan Dato Haji Fadhil Noor, Taman Melewar. Muktamar kali ke 50 Dewan Pemuda telah dirasmikan oleh Timbalan Presiden Ustaz Nasarudin Md Isa pada 3 Jun 2009 jam 9 malam ditempat yang sama. Muktamar penuh Dewan Pemuda akan bermula jam 8 pagi.


Dewan Ulama' PAS Pusat pula akan bermuktamar pada jam 8 pagi, 4 Jun 2009 bertempat di Auditorium Muzium Shah Alam. Dewan Ulama' akan bersidang bagi kali ke48.



Manakala Muktamar penuh akan bermula pada 5 hingga 7 Jun 2009, bertempat di Stadium Melawati Shah Alam.

Syabas & tahniah diucapkan kepada calon2 yang telah menang tanpa bertanding bagi jawatan2 yang telah dipertandingkan. Semoga dapat menjalankan amanah yang diberi dengan penuh komitmen.


Kepada Perwakilan selamat membuat pilihan dengan bijak, walau siapapun yang akan terpilih, pasti wala' akan diberikan.


Selamat bermuktamar kepada seluruh para pejuang Islam...


Tiada ulasan: