New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

07 April 2009

Percutian Tiga Hari Dua Malam Yang Manis

Assalamualaikum....

Saya & Suami serta anak2.. Kak Tih, Kak Cik, Kakak & Nin telah memulakan perjalanan ke Tanjong Malim pada 4 april hingga 6 april baru ni. Angah tak dapat ikut serta sebab kerja. Begitu juga Kak Uda yang berada di asrama.


Niat awalnya menziarahi Tata, sekaligus meraikan ulangtahun kelahirannya yang jatuh sehari sebelum kehadiran kami.


Kami membawa sebiji kek kecil berperisa coffee dari Penang. Kehadiran kami juga tidak kami maklumkan pada Tata, tapi dah memang dikatakan budak skima.... kemungkinan dia syak kehadiran kami.


Mana tak syak, baba kesayangan dia asyik tel, mesej tanya ada dimana.... buat apa cuti hujung minggu.... sepanjang minggu nak kesana tu & sepanjang perjalanan kami.

Akhirnya kami sampai di KUO Universiti Pendidikan Sultan Idris, UPSI Tanjong Malim pada jam 10 malam betul2 dibelakang kediaman Tata dengan memegang kek birthday dia. Harap2 dia happy dengan kehadiran kami.


Kami menginap di rumah Kak Wa ( kakak baba ) di Hulu Yam selama dua malam tu. Tata pula sibuk, ada kelas hari Sabtu & Ahad tu. Jadi pagi2 Ahad saya & baba menghantar dia ke kelas dan mengambilnya semula ke rumah Kak Wa di waktu petang.


Malam tu kami sempat meraikan birthday Tata dengan hidangan satay kajang, KFC, kek birthday dan sedikit hidangan sampingan di rumah Kak Wa.

Imy, suami Hanim & adik2 Tata memenuhkan rumah tu dengan belon2 berbagai warna khas untuk birthday girl.


Harap2 Tata happy dengan kehadiran kami. Semoga kerinduan dia pada kami terubat sepertimana kami gembira bersama dia selama tiga hari itu & mengubat sedikit kerinduan kami pada dia.










1 ulasan:

muhamadhadi | myfr3ak berkata...

Semoga mama + baba dengan anak-anak sentiasa bahagia dan dimurahkan rezeki, dan buat tata, selamat hari lahirr! ;)