New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

27 Januari 2009

Tetikus oh Tetikus.....


Assalamualaikum....


Bertemu untuk kesekian kalinya setelah beberapa hari saya tidak mencatatkan apa2 di blog kesayangan saya ni. Bukan dah jemu atau putus asa tapi tetikus ni buat hal pulak! Guna Laptop suami tak boleh log in pulak entah apa masalahnya. Ni pun masih belum ganti yang baru maklumlah Raya Cina semua kedai tutup. Nak guna punya pasal tengok anak2 guna dua tetikus, yang lama untuk klik, yang rosak ni untuk arahkan anak panah. ermmm blog & tenet punya pasal apa pun sanggup buat, dah macam apa plak dua2 tangan mengawal tetikus.

Nin pun boring bila tak dapat mengadap komputer kerana kerosakan tetikus

Tapi taklah pula saya rasa rindu sangat mungkin sebab sibuk sikit. Semua anak2 saya ada dirumah kecuali tata. Kak uda ada dirumah sejak khamis lepas, hari ni dia akan kembali ke asrama. Ahad baru ni kami sekeluarga balik sekejap ke Kampung Kedah menziarahi Mak Lang suami saya yang sakit ( sedikit teruk juga sakitnya) sakit tua. Ditambah dengan kencing manis yang dihadapi memberatkan lagi keadaan Mak Lang. Mak Lang adalah kakak kepada mak mertua saya yang telah lebih dahulu kembali ke Rahmatullah enam tahun yang lalu. Saya agak rapat dengan Mak Lang, setiap kali balik ke Kedah, kami tak akan lupa menziarahi beliau. Doa kami agar Mak Lang akan sembuh, dan jika ditakfirkan beliau pergi mengadap Ilahi biarlah beliau pergi dengan tenang di temani anak2 tersayang...


1 ulasan:

CaBaiKeRinG berkata...

salam..

memang zaman la ni.. takdak komputer boleh pening..

macam saya.. baru jadikan internet punca pencarian..

saya bukak kedai online.. dijemput untuk mengjenguk.. kot kotla berkenan..

www.juaimurah.blogspot.com

timakasih... cabaikering