New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

27 Disember 2008

Salam...

Assalamualaikum.....


Selamat menyambut kelahiran cahayamata kedua buat adik saya Johan & Suryani. Kelahiran bayi lelaki kedua mereka pada 24 disember yang lalu melalui pembedahan kerana keadaan bayi yang songsang. Alhamdulillah keadaan baby & ibu sihat. Semoga mereka dapat melalui keadaan ini dengan tenang & sabar. I'ALLAH jika ada kelapangan waktu kami akan menziarahi kalian nanti.

Selamat bertunang juga saya ucapkan pada anak saudara saya bang cik ( anak kak long ). Majlis pertunangan mereka telah di adakan pada 25 disember yang lalu dgn gadis dari Parit Cermin Batu Bahat. Maaflah mak jun tak dapat hadir. I'ALLAH kami sekeluarga akan balik pada hari perkahwinan kalian nanti.

Selamat berbahagia juga saya ucapkan kepada semua rakan taulan, sahabat handai, saudara mara yang melangsungkan perkahwinan pd musim cuti persekolahan ni. semoga semua kebahagiaan menjadi milik kita.......

Disamping kebahagiaan yg dimiliki salam takziah juga saya ucapkan kepada sahabat saya di Telok Bahang, kak Suryati kerana kembalinya kerahmatullah suami tercinta pada 25 disember baru ni. Kemalangan di laut yg meragut nyawa suaminya allahyarham abg Jamil amat mengharukan hati saya dan keluarganya juga sahabat handai kenalan terdekat. Mana tidaknya perginya tanpa pesan, akhir hayatnya tidak dijangka. Seusia 48 thn allahyarham pergi meninggalkan isteri tercinta bersama empat anak yg masih memerlukan kasih sayang seorang ayah. Sebagai seorang nelayan dah tertulis rezekinya dilaut tapi rupa2nya ajalnya juga dilaut. Sewaktu tsunami melanda 26 disember 2004 allahyarham juga terlibat sebagai salah seorang mangsa yg dipukul ombak tsunami bersama botnya tapi umurnya panjang ketika itu, allahyarham berjaya menyelamatkan diri. Dan akhirnya sehari sebelum genap empat tahun tragedi tsunami beliau kembali kerahmatullah juga dilaut. Doa saya semoga roh allahyarham ditempatkan dikalangan org2 mukmin yg beriman... Al-Fatihah.....


Tiada ulasan: