New Page 1

Selamat Datang ke Blog Mama Moden

Related Posts with Thumbnails

19 Disember 2008

Nasi Ayam Tiga Rasa

Assalamualaikum....

Dah dua hari saya tidak mencatatkan lakaran di blog kesayangan saya ni... (kesayangan selepas suami&anak2 saya ler, depa tu tetap yg utama menjadi kesayangan saya). Sebab tu lah kerana sayangnya saya pada mereka arini saya sediakan hidangan speciel untuk mereka Nasi Ayam 3 Rasa heheheh. Tapi hari ni memasak dengan dibantu pakar pemakanan&kesihatan maka makanan yang dimasak terasa tawar sikit tapi tak apalah demi kesihatan! Pakar Pemakanan juga bagitau Nasi Ayam ni favorite food "seseorang", tak apa nooo nanti mai rumah mama masak Nasi Ayam 3 Rasa ni speciel punya for u....




ALHAMDULILLAH sejak saya buka laman blog ni banyak saya terima salam tahniah dari rakan taulan. Antaranya seorang mantan ustaz anak saya di SMKA(p) Al-Mashoor dan juga di Maktab Mahmud Bandar Baharu (MMBB). Terharu juga bila baca penghargaan beliau di laman blog pewariskecemerlangan. Terima kasih ustaz. Saya budak baru belajar, masih merangkak2 (jenuh juga kena tegur dengan anakanda yang jauh lebih kehadapan dalam dunia blog ni). Tapi saya jenis suka sesuatu yang baru...makin tak tau makin saya nak belajar. Maklumlah saya ni tak sekolah tinggi so dengan belajar tak formal dan belajar melalui pengalaman ni lah ilmu yang saya dapat. Sikit2 lama2 jadi bukit, I'ALLAH.




ermmmm nak tau tak sebenarnya sambil2 saya lihat2 blog ni saya juga sedang mengajar&membantu suami saya mengupdate blog sekolah beliau... yahooooo pertama kali saya ajar dia sesuatu yang baru tambahan lagi tentang dunia tenet. Nampaknya saya melangkaui dia buat pertama kalinya.... ermm mungkit kot!


1 ulasan:

ain fathihah fhm berkata...

wahh3,
mama dah lagi pandai2 berblog dr baba ye..
hehehe